2015. ápr 03.

Angyalvér( Angyali vadász 1.)- Nalini Singh

írta: bookgirl
Angyalvér( Angyali vadász 1.)- Nalini Singh

 Van, hogy az emberre rátör egy régi emlék és nem tud szabadulni tőle. Ez esetben velem is ez történt, ugyanis már a kezdetek kezdetén nagyon megszerettem a nem a világunkban játszódó fantasztikus misztikus könyveket. Különösképpen az angyalos könyvek állnak a szívemhez nagyon közel valamilyen oknál fogva, így amikor befészkeltem magát az agyamba,a "Hogy mit kéne olvasni?" kérdésre egy szó jutott eszembe :"Angyal". Plusz még hozzátenném, hogy a várólistámra is rápillantottam, mert általában onnan is szoktam ötleteket meríteni, végül is két legyet ütöttem egy csapásra, mert már rég el akartam olvasni ezt a sorozatot vagy legalább is elkezdeni ráadásul angyalos is, szóval nagyon megörültem neki.
A kis háttértörténet után, térjünk rá a könyvvel való tapasztalataimra.

Előre kiemelem, hogy a bejegyzés tartalmazhat spoileres részeket.

SPOILER-VESZÉLY

Hamar ledaráltam a könyvet(mily meglepő), mert nem volt olyan hosszú sem és még a töcovers_98513.jpgrténetet is élveztem. Térjünk is rá a lényegre, íme a fülszövege:

 

A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában – abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete – még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…

 

Mindenki figyelmébe ajánlom a csodálatos borítót, ami szerintem nagyon sejtelmes és gyönyörű is egyben(nekem az egyik kedvencem). A bevezető szöveg elég sok mindent lelő a történetből, ezzel természetesen csak a figyelmet akarják felkelteni, és velem is pontosan ezt történt...

Neki esetem egy szép szombati napon és láss csodát alig bírtam letenni. Ha három szóban kellene összefoglalnom a tapasztalataimat, akkor csak annyit mondanék: Akció, szenvedély, nyomozás. Ezzel körülbelül mindent leírtam, na de azért kifejtve mindjárt jobban érthető lesz minden.

 

Akció ,

Az egész cselekmény eseménydús, szinte egy perc nyugtunk sincs, mindig történik valami.

Szenvedély ,

A két fő személy között izzik a levegő és kapcsolatuk szép lassan ki is bontakozik...

Nyomozás ,

Mint , ahogy a fülszöveg már említette egy megbízásról van szó, ami ez esetben egy nem éppen könnyű nyomozást takar...

– Kérem, hölgyem, szíveskedjen követni – szólt.
Elena nagyot nézett, amikor meghallotta az affektált, brit akcentust.
– Ön úgy beszél, mint egy lakáj.
– Én egy lakáj vagyok, hölgyem.

Bővebb leírásba nem igazán mennék bele, hiszen akkor senki sem olvasná el a könyvet. Én egyfajta ízelítőt, kedvcsinálót próbálok nyújtani,ezzel is népszerűsítve a könyvet.

Kisebb kitérőt tennék a fontosabb dolgok felé, mint például a szereplők és maga eme csodálatosan összerakott világ. Utóbbival kezdenék, kifejezetten tetszett az angyalok és vámpírok kapcsolatba állítása a halhatatlanság által,és így talán nem is tűnt olyan "alviláginak" a vámpírság. Kevesebb hangsúlyt kaptak ugyan ebben a könyvben, mert hát a fókuszpontban természetesen az angyalok álltak és az  ő nagy megoldásra váró problémájuk.Itt térnék rá a szereplőkre.

– Sajnálom – mondta halkan. Azt akarta hinni, hogy ezt a lakásának mondja, de valójában az arkangyalhoz beszélt. – Soha nem akartalak bántani.
Friss tengeri levegő suhant végig az elméjében. „Akkor miért volt nálad fegyver?”

Elena, mint erős női karakter megállta a helyét,persze azért neki is vannak hibái de a könyv végére nagyon sokat fejlődik, ugyanígy érzek Raphael-el, aki még mindig tartogat meglepetéseket számunkra. A kapcsolatuk sem igazán hétköznapi, de nagyon sokat nevettem .

A másik fontos dolog Dimitri,rajta behaltam, te jó ég mennyit nevettem. Aranyosnak találtam a civakodásukat Elena-val.

– Jó kis trükk. Zsonglőrködni is tudsz?
Szünet, halálos csend. Aztán Dmitri kacagása.
– Jaj, Elena azt hiszem, sajnálni fogom, hogy meghalsz.

Végezetül megemlíteném még a befejezést. Talán egy kicsit szipogtam meg minden, de azért ami utána történt, hát az a teljes kétségbeesés volt. Egy kicsit haragszom is az írónőre ezért. Nem lehetett eldönteni mi igaz és mi nem, de ezért a legvégére szerencsére kiderült...

Ajánlom mindenkinek, aki szereti az akciódús, vámpíros angyalos fantasy könyveket, mert csalódni nem fog az egyszer biztos. A szerelmi szál is igazán jó volt, szóval még romantikusnak is mondható.

– De nem engedhettem, hogy megsérülj. Te az enyém vagy! – Ennél arrogánsabb dolgot már nem is nagyon mondhatott volna egy arkangyalnak.
Raphael becsukta a szemét, és a homlokát a lány homlokára támasztotta.
– Elena, te egyszer a sírba viszel engem.
A lány elmosolyodott.
– Kell egy kis izgalmat vinni ebbe a te unalmas életedbe, nem?

Értékelésem: 5/5*** Tetszett, biztos, hogy még fogom olvasni....

 

 

Szólj hozzá

angyal Romantikus Fantasy Krimi Vámpír Vadászat