2014. okt 23.

Obszidián- Jennifer L. Armentrout

írta: bookgirl
Obszidián- Jennifer L. Armentrout

A könyv, amit imádtam

Fülszöveg:covers_251539.jpg

"Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…"

 

Ez az a könyv amiről eddig csak jókat hallottam, úgyhogy nagyon kíváncsivá tett:

Mi is olyan jó benne, hogy ilyen sok pozitív visszajelzésben részesül?

A választ most már én is meg tudom fogalmazni a könyv elolvasása után:

  • Jó téma választás
  • Fantasztikus alaphelyzet
  • Nagyszerű szereplők
  • Vicces szituációk
  • Bonyodalmakkal megfűszerezve
  • a legfontosabb: ilyen egy jó könyv :)

Az 1. űrlényes könyvem. hihi ^-^

A könyvet hirtelen felindulásomban kezdtem el olvasni (vasárnap este) , naiv kis olvasóként arra számítottam, hogy 1-2 fejezet után befejezem, hát nem így történt... Másnap reggelig olvastam volna, ha nincs az a kötelező időtöltés amit iskolának hívunk. Szóval így kemény erőfeszítések árán muszáj volt letennem. De két nap elegendő volt a befejezésére. De elég lesz ennyi a találkozásunkról.

A történetből nem sok minden derül ki a fülszöveg alapján, ezért most röviden lehetőleg spoiler mentesen próbálok adni egy rövid történet bevezetőt.

Történetünk kezdetén Katy és édesanyja Floridából a nyugalmasnak tűnő Nyugat-Virginia kis városába költözik, hogy új életet kezdjenek hiszen Katy apjának elvesztését mindketten nehezen viselik. A lány végzősként fog kezdeni a helyi középiskolában, de mivel még nem igazán ismer senkit sem; a szomszéd béli testvérpárral próbál barátkozni kisebb nagyobb sikerrel. Útbaigazítás céljából bekopogtat hozzájuk, de a beképzelt bunkó, de egyben oltárian szexi Deamon nyit ajtót. Katy a félmeztelen félistentől szóhoz sem jut... Ekkor olvashatjuk első de nem utolsó vicces veszekedésüket. Deamon húga Dee barátkozni szeretne Katy-vel ,amit a báty nem igazán néz jó szemmel....

 

Röviden ennyit a cselekményről. A szereplők nagyon szimpatikusan. Róluk csak pár mondatot.

 

Katy: Könyvmoly, emellett lelkes könyvblog vezető, aki általában megfontoltan cselekszik, de azért neki is vannak liba üzemmódban elkövetett baklövései.

Deamon: A rossz fiú, aki minden nőneműt levesz a lábáról dumájával, viselkedésével és természetesen tökéletes testével. Ja és persze ki ne hagyjuk, hogy ő a legszebb zöld szempár tulajdonosa.

 

Dee: Az aranyos hugica, akinek a barátkozás a lételeme.

A mellékszereplők közül Ash, aki Katy ki nem állhat, persze ez az érzés kölcsönös náluk.

A történet rengeteg csavarral van megáldva, ami csak még jobban erősíti , hogy ez egy nagyszerű kötet. A befejezése után, drogfüggőhöz hasonló állapotba kerültem :MÉG, MÉG, MÉG.... A könyv magát olvastatja az olvasóval. Faltam minden egyes sorát.

Várom a folytatás hiszen ez a Luxen sorozat első kötete volt még csak...

Nálam: 5/5***** ( De az 5/ ∞ az igazán pontos)

Érdekesség :

A könyv borítóján magyar a srác.

Teljes cikk:  http://media-addict.hu/2013/08/25/magyar-szarmazasu-az-obszidian-cover-modellje/

Szólj hozzá

Romantikus Fantasy